ΟΦΘΑΛΜΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΣ

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΚΛΙΝΙΚΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΟΠΟΥ Ο ΕΝΑΣ ΟΦΘΑΛΜΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΥΔΡΙΑΣΗ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ, ΔΙΠΛΩΠΙΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΟ ΤΡΟΜΟ ΣΤΑ ΑΚΡΑ.
Είναι μια κλινική εικόνα σε τυχόν αγγειακές βλάβες, όγκους ή λοιμώξεις της περιοχής του μεσεγκεφάλου και συγκεκριμένα ανάμεσα στους πυρήνες του κοινού κινητικού νεύρου και του ερυθρού πυρήνα.
Πολύ τακτικά σαν μονήρες σύμπτωμα εμφανίζεται στην ΣΚΠ και σε λοιμώξεις από ιό έρπητα και Epstein Barr.
Στα αρχικά στάδια, παρόλο που η βλάβη είναι χαρακτηριστική μπορεί να μην γίνει αντιληπτή από την αξονική τομογραφία και να χρειάζεται διερεύνηση.
Η έγκαιρη θεραπεία είναι απαραίτητη.

1 Comment:

  1. Juan σχολίασε...
    Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω, το όνομά μου είναι Juan, είμαι 36 χρονών, διάγνωσα τις ασθένειες του έρπητα των γεννητικών οργάνων, έχασα κάθε ελπίδα στη ζωή, αλλά όπως κάθε άλλο έψαχνα ακόμα για θεραπεύω ακόμη και στο Διαδίκτυο και εκεί είναι που συναντώ τον Δρ Ogala δεν μπορούσα να το πιστέψω στην αρχή, αλλά και το σοκ μου μετά από κάποια χορήγηση των φυτικών φαρμάκων του, είμαι τόσο χαρούμενος που λέω ότι έχω θεραπεύσει τώρα πρέπει να μοιραστώ αυτό το θαυμαστό εμπειρία, οπότε λέω σε όλους τους άλλους με ασθένειες έρπητα των γεννητικών οργάνων, παρακαλώ για μια καλύτερη ζωή και καλύτερο περιβάλλον, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον Δρ ogala μέσω email: ogalasolutiontemple@gmail.com μπορείτε επίσης να καλέσετε ή να WhatsApp +2348052394128

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.