ΤΡΕΙΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ – ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.
Όταν μιλάμε για αντήχηση, πρόκειται για τη λειτουργία που προξενεί ατελείωτη γοητεία στα άτομα μιας νέας συναρπαστικής ιδέας, που τη νιώθουν άμεσα σωστή, σύμφωνη με αυτά που αισθάνονται, χωρίς να μπορούν να εξηγήσουν το λόγο και την ακολουθούν χωρίς κανένα συμβιβασμό. Είτε είναι μία άχρηστη επανάσταση, ή αγορά ενός άχρηστου αντικειμένου ή συμμετοχή σε μία ανούσια συζήτηση. Η αντήχηση σαν λειτουργία του εγκεφάλου πηγάζει από μία περιοχή, που λέγεται νησίδα στον εγκέφαλο, και κατευθύνει το θυμικό. Η νησίδα μαζί με άλλους σχηματισμούς δημιουργεί το νευρωνικό τόξο του εγκεφάλου που ρυθμίζει την λανθάνουσα αναστολή.
Με τον όρο λανθάνουσα αναστολή σημαίνει η εγκεφαλική ικανότητα να επικεντρώνεται στο ουσιώδες και να απορρίπτει το επουσιώδες. Είναι μία εγκεφαλική λειτουργία που φιλτράρει όλες τις σκέψεις, ρυθμίζεται σε ότι αφορά ταχύτητα και αγωγή από το δείκτη ευφυΐας και τη συναισθηματική νοημοσύνη. Επηρεάζοντας την λανθάνουσα αναστολή μπορούμε να συγκεντρώνουμε την προσοχή του ατόμου σαν άκρως ουσιώδες σε ένα πολιτικό κόμμα, προϊόν , ερωτικό σύντροφο ή ακόμα ένα ταξίδι και να θεωρεί ο υποβαλλόμενος ότι έχει επιλέξει το σωστό και το επουσιώδες.
Τρίτο και ουσιαστικότερο είναι τα λεγόμενα κύτταρα - καθρέπτες. Σε αυτά είναι και το πολύ μεγάλο μυστικό της διαφήμισης. Πρόκειται ουσιαστικά για νευρικά κύτταρα που βρίσκονται κυρίως στον πρόσθιο λοβό του εγκεφάλου και μιμούνται διάφορες καταστάσεις που ασυνείδητα εντυπώνουν μουσική, οπτικές παραστάσεις, αντιδράσεις ανθρώπων κλπ. Είναι αυτά που είναι υπεύθυνα για το «μεταδοτικό χασμουρητό». Όποιος επηρεάζει ασυνείδητα αυτά τα κύτταρα έχει μία πάρα πολύ μεγάλη δυνατότητα να κατευθύνει και σε ασυνείδητες ενέργειες κάποιον επηρεαζόμενο, όπως π.χ. στην αγορά προϊόντων ή συμμετοχή σε καταστάσεις ή ακόμη περισσότερο σε οικογενειακές συμπλοκές.
Αναφέραμε όλα αυτά τα παραπάνω δείχνοντας ένα τρίγωνο καταστάσεων το οποίο κατά μόνας ή σε συνδυασμό έχει τη δυνατότητα επηρεασμού της ανθρώπινης συμπεριφοράς και επιβολής του neuromarketing. Ουσιαστικά αυτά τα τρία σημεία με τις παραλλαγές τους αποτελούν τη βάση του neuromarketing και της ρύθμισης της κοινωνικής συμπεριφοράς.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.