ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ

Η ΥΠΕΡΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΓΕΝΝΑ ΑΜΗΧΑΝΙΑ, ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΩΣΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ.
Αυτό είναι εμπορικά εκμεταλλεύσιμο από όλες τις πηγές πληροφοριών είτε τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, πανεπιστήμια ακόμα και επιστημονική βιβλιογραφία.
Επειδή η αληθινή γνώση είναι δύναμη όπως είπε ο Φρανς Μπέτικον αυτοί που την κατέχουν και θέλουν να την εμπορευματοποιήσουν ξέρουν ότι πρέπει να βρουν την μέση γραμμή μεταξύ διαφήμισης και πώλησης.
Έτσι δηλαδή αποσπασματικά παρουσιάζουν ένα ενδιαφέρον κομμάτι του εμπορεύματος παράλληλα με άλλη υπερπληροφόρηση κενή γνώσης έτσι που να αναγκαστεί ο ενδιαφερόμενος να πληρώσει προκειμένου να αποκτήσει την ειδική γνώση που θέλει.
Βέβαια πολλές φορές η υπερπληροφόρηση σημαδεύει και πέρα από τον στόχο δημιουργώντας πανικό και σύγχυση σε εγκεφάλους που δεν είναι σε θέση να την αρχειοθετήσουν και να την αξιολογήσουν σωστά.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.