ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΟΣ

Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΣΥΛΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΟΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟ ΜΙΣΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΤΟΥ.
Με το διάβασμα όμως είναι διαφορετικά. Πριν 4.000 χρόνια η «μόρφωση» του ανθρώπου προερχότανε κυρίως από αυτά που άκουγε και τις εικόνες που αναπαρήγαγε ο εγκέφαλός του.
Όταν άρχισε να μαθαίνει την τέχνη του διαβάσματος έπρεπε να δώσει μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να έχει την συγκέντρωση για να συνειδητοποιεί τον γραπτό λόγο που προερχότανε από τον αφηρημένο προφορικό λόγο. Κατά συνέπεια έπρεπε μετά να έχει την ικανότητα αυτό που διαβάζει να το αρχειοθετεί και να το τοποθετεί μέσα στην μνήμη του και να μπορεί να το αναπαραγάγει.
Εκείνο όμως που αποτελούσε πάντοτε το μέγιστο πρόβλημα στο διάβασμα ήταν η συγκέντρωση η οποία ήταν ιδιαίτερα κουραστική και απαιτεί μεγάλη ενέργεια από τον εγκέφαλο.
Εάν δεν συμβεί αυτό παρόλο το διάβασμα η δουλειά μένει στην μέση διότι δεν μπορεί να συλλεχθεί λόγω της εγκεφαλικής «κόπωσης» καμιά περαιτέρω πληροφορία.
Απλούστατα χρειάζεται λιγότερη ενέργεια όταν κανένας διαβάζει ελαφριά πράγματα ή ήδη ιστορίες ή και ποιήματα.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.