ΟΝΤΩΣ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΟΥΜΕ; ΠΩΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΞΥΠΝΑ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΗ;
Οι διαφημιστές και οι ειδικοί στο νευρομάρκετινγκ γνωρίζουν από ειδικές έρευνες και εμπεριστατωμένες αναλύσεις από ειδικούς ψυχίατρους της αγοράς, ότι οι περισσότεροι από εμάς έχουμε την αδυναμία για την εντύπωση μίας σταθερής εικόνας του εαυτού μας.
Γνωρίζουν ότι η πλειοψηφία των ατόμων αισθάνεται ένα εσωτερικό κενό λόγω ελλειμματικής προσωπικότητας και έλλειψης αυτοεκτίμησης και εμπιστοσύνης που προσπαθεί να το συμπληρώσει αγοράζοντας αντικείμενα υποτιθέμενες υψηλής αξίας.
Η διαδικασία αυτή αρχίζει ήδη από την παιδική ηλικία, όπου ο μοντέρνος άνθρωπος κάτω από την στρεσογόνο πίεση της κοινωνικής ζωής αισθάνεται μία έλλειψη κοινωνικής αποδοχής και μία αδυναμία για τον εαυτό του.
Έτσι, λοιπόν, μαθαίνει από τους κατευθυντές της αγοράς, από τα πρώτα του βήματα, μέσω της διαφήμισης ότι για να γεμίσει το κενό του και να μειώσει την κατάθλιψή του, χρειάζεται τις αγορές, όσο γίνεται πιο τακτικά.
Στην ουσία, αγοράζει επιβεβαίωση και ανακούφιση. Αυτό αρχίζει από τον πωλητή, που του εξυμνεί την ομορφιά του με το νέο του πουλόβερ και συνεχίζεται από τους οικείους του με τον θαυμασμό τους για το νέο αυτοκίνητο.
Έτσι, δανειζόμενοι την προσωπικότητα που μας λείπει από τα αντικείμενα της αγοράς, χάνουμε ταυτόχρονα και τον έλεγχο της πραγματικότητας.
Με αυτό τον τρόπο μπαίνουμε στην παγίδα του εθισμού των αγορών, που δε σταματά με τίποτε και μεγαλώνει συνεχώς τη συγκεκριμένη ανάγκη μας.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.