ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ NEUROMARKETING ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΑ.
Γενικά, ο άνθρωπος αλλάζει πάρα πολύ δύσκολα γνώμη, γιατί αυτό κοστίζει στον εγκέφαλό του ενέργεια, προκειμένου να αλλάξει ένα δίκτυο πληροφόρησης που έχει, αντικαθιστώντας το με κάτι άλλο.
Η προσπάθεια αυτή είναι πάρα πολύ δύσκολη, γιατί όλοι μας θέλουμε να πιστεύουμε ότι αυτά που γνωρίζουμε είναι σωστά, άρα και ότι ζούμε και ενεργούμε με των σωστό τρόπο, την σωστή διάθεση και, πάνω από όλα, με την σωστή συμπεριφορά.
Αυτό όλο το πλέγμα σκέψης μας οδηγεί να χρησιμοποιούμε συγκεκριμένη μάρκα κρέμας ξυρίσματος, κολόνιας, ρούχων αυτοκινήτου ή και τόπου διακοπών.
Ακόμα και στις προσωπικές μας σχέσεις με ψυχαναγκαστικό φανατισμό κρατάμε πάντοτε τον ίδιο τρόπο διεκπεραίωσής τους και ανάπτυξης τους, γιατί αυτό μας ανακουφίζει.
Αυτός είναι και ο λόγος που ανακαλύπτουμε κάτι συναισθηματικά καινούριο, παρόλο που μας δίνει μεγάλη χαρά. Εντούτοις, δεν μπαίνουμε στην περιπέτεια να το νοιώσουμε, φοβούμενοι ότι δεν θα το αντέξει ο εσωτερικός μας κόσμος, δηλαδή, ο εγκέφαλος μας.
Για να αποφύγουμε, λοιπόν, αυτήν την εικόνα εγκεφαλικής ενεργείας, σε ότι αφορά την αναθεώρηση των πληροφοριών, χρησιμοποιούμε αυθόρμητα κάποιες τεχνικές. Μια από αυτές, η πλέον αγαπητή και εύκολη, είναι η εξαίρεση.
Ενώ, δηλαδή, βλέπουμε ότι είναι σωστό να το κάνουμε, μας αρέσει, το θέλουμε και πολλές φορές ξεκινάμε να το πραγματοποιήσουμε, αναθεωρούμε την στάση μας, προβάλλοντας την επιλογή της εξαίρεσης, δηλαδή, κάτι το διαφορετικό, ειδικά με εμάς που μας επαναφέρει στην πρωτέρα τάξη.
Μια άλλη στρατηγική, επίσης αρκετά επιτυχημένη, για να μην αναθεωρήσουμε την άποψη μας για κάτι καινούριο, είναι η επιλεκτική μνήμη.
Μόλις, δηλαδή, δούμε κάτι δύσκολο, που σαν πληροφορία θα έμπαινε και θα άλλαζε την ζωής μας ως προς το καλύτερο, ακόμη και πιο ευεργετικό, εκβιάζουμε την μνήμη μας να θυμηθεί παρόμοια γεγονότα, στα οποία η σκέψη μας δίνει μια αρνητική φόρμα, έτσι που να γίνει πλήρης η απώθηση των νέων πληροφοριών, που θα μας εξανάγκαζε σε αλλαγή γνώμης.
Ακόμα πιο αποτελεσματικά, είναι η επιλεκτική έκθεση σαν στοιχείο αμυντικής τακτικής, όπου ενσυνείδητα πάρα πολλές φορές δίνουμε στον εαυτό μας μια ετικέτα ακόμη, που μπορεί να μην συμφωνούμε μαζί της, π.χ. : σαν οπαδοί ενός κόμματος, προκειμένου να αναγκαστούμε να μην ψηφίσουμε κάτι άλλο και αλλάξουμε μια σημαντική απόφαση.
Βλέπουμε, λοιπόν, στο νευρομάρκετινγκ, ότι δεν είναι καθόλου εύκολο να βρεθούν τακτικές αλλαγής γνώμης, διότι έχουμε την εγκεφαλική παρέμβαση και όποτε με την διαφήμιση θεωρούμε ότι το καταφέρνουμε, είναι και αυτό μια επιλεκτική έκθεση, προκειμένου να υποστηρίξουμε το επάγγελμα του διαφημιστή και την οντότητα της όλης προσπάθειας. Τις περισσότερες φορές πρόκειται για χαμένο κόπο.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.