ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ.
Το «ευαγγέλιο» των κάθε είδους πωλητών είναι ότι η πλειοψηφία των πελατών – αγοραστών έχει μία κατεύθυνση προς τις υλικές αξίες, λόγω απουσίας εκπλήρωσης των ψυχικών αναγκών.
Έτσι, λοιπόν, με κατάλληλους χειρισμούς προσπαθούν να προωθήσουν προϊόντα επώνυμα με πολυδιαφημισμένες ετικέτες, σαν υποκατάστατο του ψυχικού κενού. Αυτό γίνεται, διότι γνωρίζουν οι πωλητές πως οι άνθρωποι τείνουν να συμπληρώσουν τις ανησυχίες τους για την προσωπική τους αξία ή την ασφάλειά τους, ακόμη και την ανησυχία τους για έναν απρόβλεπτο κόσμο, αγοράζοντας ένα επώνυμο και αναγνωρίσιμο προϊόν. Αυτό είναι ταυτόχρονα μία προσπάθεια για άνοδο σε ένα ανώτερο επίπεδο ευτυχίας, που τους λείπει έντονα.
Οι πωλητές γνωρίζουν ότι στο χαμηλότερο και διαταραγμένο επίπεδο ζωής, οι υλικές αξίες έχουν μεγαλύτερη αξιολόγηση από αποδοχή και οικειότητα με άτομα του περιβάλλοντος. Τα άτομα αυτά έχουν ροπή προς το άγχος και την κατάθλιψη, έντονη ναρκισσιστική συμπεριφορά, συνεχή θέση άμυνας, άσχημη επικοινωνία και διαπροσωπικές σχέσεις και χαμηλή αυτοεκτίμηση.
Εταιρείες οργάνωσης στρατηγικής των πωλήσεων διεκπεραιώνουν ολόκληρα σχέδια ειδικών προγραμμάτων προσέγγισης τέτοιων ατόμων, βασιζόμενα στην υπερτίμηση των υλικών αξιών και υποτίμηση των ηθικών αρετών και θέσεων.
Ακριβώς με αυτή την τακτική υπερθεματίζεται ό,τι είναι φανταχτερό, μεγάλο και πλουμιστό και υποβαθμίζεται ό,τι χρήζει σκέψης και ανώτερης ψυχικής ή εγκεφαλικής λειτουργίας.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.