NEUROMARKETING ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ


ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΟΦΥΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ
Ο Γουίλ Ράιτ είναι ένας κατασκευαστής – προγραμματιστής ψηφιακών παιχνιδιών με μεγάλη επιτυχία εδώ και αρκετά χρόνια. Τελευταία έφερε στην αγορά ένα νέο ψηφιακό παιχνίδι, τελείως διαφορετικό από τα υπόλοιπα και πρωτοφανές σε αντίληψη, το λεγόμενο Spore, με εκατομμύρια πωλήσεις.
Η εμπορική επιτυχία βασίζεται στο γεγονός ότι το παιχνίδι αυτό πραγματεύεται την εξέλιξη και δίνει στον χρήστη την ικανοποίηση της δημιουργίας. Τον κάνει να αισθάνεται παντοδύναμος και ευχαριστημένος αρχίζοντας να δημιουργεί οργανισμούς μέσα από μονοκύτταρους συνδυασμούς, μετά ανθρώπους, κοινωνίες, επιθετικές ή αμυντικές ή ειρηνικές, όπως ο ίδιος κατά την ψυχολογία του επιθυμεί και τελικά να δημιουργεί και το διάστημα.
Το ονομάζει αυτό «ευφυή σχεδιασμό» και μεταφέρει τον παίχτη – χρήστη στην θέση του Θεού, που μπορεί να φτιάξει τον κόσμο από την αρχή. Η κατασκευή του παιχνιδιού είναι τέτοια που εξυμνεί την περίπτωση της ιδιοκτησίας σε κάθε μορφή και την βάζει σαν βάση της δημιουργίας.
Μια δημιουργία που χειρίζεται όλες τις παραμέτρους της ζωής ενός ψηφιακού ατόμου, όπως της υγείας του, τις διαπροσωπικές σχέσεις, την οικογένεια, την απόκτηση χρήματος και πραγμάτων, κατά το δίδαγμα «όσο πιο δυνατός και επιτυχημένος, τόσο πιο πολύ αναγνωρισμένος και κοινωνικά καταξιωμένος».
Ο ίδιος ο Ράιτ ισχυρίζεται ότι η επιτυχία του οφείλεται στο πνεύμα της εποχής, που ο ίδιος ακολουθεί κατά γράμμα, και ότι είναι μοιραίο ότι αυτό που πουλάει, εφόσον αρέσει, να δημιουργεί αγορά και να αυξάνει τις πωλήσεις του.
Μια τέλεια περίπτωση νευρομάρκετιγκ, όπου πουλώντας απατηλή ικανοποίηση κερδίζεις εκατομμύρια.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.