ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟ ΌΤΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΣΕ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΙΑΤΡΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΝΕΙ «ΙΣΤΟΡΙΑ».
Οι δε άνθρωποι που τα γράφουν έχουν μεγαλύτερες ελπίδες να αναρριχηθούν επαγγελματικά, διότι όταν εμφανίζονται τα ονόματα τους σε τέτοια περιοδικά απλά κερδίζουν «πόντους». Έτσι λοιπόν τον τελευταίο καιρό, στην Αμερική έγινε μια προσεκτική δουλειά και βρέθηκε ότι, κατά σύστημα, αυτές οι εργασίες που πατρονάρονται από φαρμακευτικές εταιρείες, δημοσιεύονται και λογοκριμένες, δηλαδή, τα αρνητικά αποτελέσματα αποσιωπούνται κατά δεύτερο λόγο. Είναι πολύ μεγάλη η υποστήριξη που δίνουμε στους συγγραφείς, κατά κάποιον τρόπο, όμως, έχουν και τη δύναμη να τους κρατούν στο χέρι. Δηλαδή, είναι σε υπαλληλικές σχέσεις ή βρίσκονται σε σχέσεις εργασίας που εξαρτώνται από τη δημοσίευση σε «πλουμιστά» περιοδικά των ανακοινώσεων τους κ.τ.λ.. Οι φαρμακευτικές εταιρείες, ακόμα περισσότερο, μιλούν κατευθείαν με τα πανεπιστημιακά ιδρύματα, όπου εργάζονται οι διάφοροι μεγάλοι της ιατρικής. Βλέπουμε, λοιπόν, ότι και εδώ κυριαρχεί ένα μάρκετινγκ, το οποίο έχει στόχο την πώληση, αλλά κατά κάποιο τρόπο είναι ουσιαστικά ανεξάρτητο από το ιατρικό αποτέλεσμα που προσφέρει. Ακριβώς, αυτό το ιατρικό αποτέλεσμα είναι το δύσκολο για αυτούς τους μηχανισμούς που ακολουθούν αυτόν τον τρόπο, προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα τους.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.