NEUROMARKETING: ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΗΣ «ΥΠΕΡΩΠΙΑΣ»


Η υπερωπία είναι το αντίθετο της μυωπίας. Στη δεύτερη ο ασθενής δεν μπορεί να διακρίνει αντικείμενα σε κοντινή απόσταση. Αντίθετα, στην υπερωπία το άτομο βλέπει πολύ μακριά και με ευκρίνεια.
Σε αντιπαραβολή με την οικονομική κρίση, το σύνδρομο της υπερωπίας οδηγεί τον σύγχρονο άνθρωπο - καταναλωτή στην αναστολή αγορών. Δηλαδή, το σύνδρομο αυτό οδηγεί από τη χλιδή στην προσοχή. Οι άνθρωποι αυτοί δεν ενδιαφέρονται για πολυτελή αυτοκίνητα, ωραία ρούχα, ακριβά εστιατόρια, παρά για «πεζά πράγματα», όπως π.χ. για φθηνή τροφή και πώς θα πληρώσουν το νοίκι τους. Το χρήμα για αυτούς δεν είναι έπαθλο, παρά «χαρτί» ασφάλειας.
Έτσι σκεπτόμενοι με φόβο το αύριο, δε ζουν το σήμερα και «σκοτώνουν» τον καταναλωτή μέσα τους. Αυτό είναι πολύ επικίνδυνο για την αγορά. Διότι τέτοιες συμπεριφορές είναι άκρως μιμητικές και μακριά από τον δυτικό τρόπο ζωής.
Είναι δε δύσκολα άτομα με το σύνδρομο αυτό να ξαναγίνουν χαρούμενοι καταναλωτές.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.