«Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ»
Ντοστογιέφσκι

Οι άρχοντες της διαφήμισης γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι στο αντικείμενό τους απευθύνονται σε ένα πληθυσμό κατά κύριο λόγο ημιμαθή και κυρίως για τα προϊόντα που προπαγανδίζουν.
Τα όλα προγράμματα διαφήμισης, αν προσέξετε, ασχέτως του περιεχομένου, πέραν ενός πλαισίου σοβαροφάνειας της παρουσίασης που έχουν, φροντίζουν πάντοτε να χρησιμοποιούν για τις ανακοινώσεις και ιδιαίτερα έγκυρα και κοινής αποδοχής μέσα, εφημερίδες περιοδικά τηλεοράσεις κτλ.
Το κύρος αυτό που έχουν αυτά τα μέσα έχει στόχο να καλύψει την ημιμάθειά μας και κατά συνέπεια, την ελλιπή γνώση για την αξία του προϊόντος, έτσι που να αποτρέπει τις αναστολές για την απόκτησή του.
Η επιτυχία στην διαφήμιση σε αυτόν το τομέα είναι πάρα πολύ μεγάλη και αυτό φαίνεται από την τεράστια κατανάλωση άχρηστων πραγμάτων που αγοράζουμε και συσσωρεύουμε διαρκώς γύρω μας.
Σε ψυχολογικά πειράματα που έγιναν και προκειμένου να δείξουν την χρησιμότητα και την καταλληλότητα των αγορασμένων προϊόντων βρέθηκε στα νοικοκυριά ότι έως και το 80% περίπου των διαφόρων αντικειμένων, που είχαν αγοραστεί τους τελευταίους 6 μήνες, ήταν άχρηστα ή περιττά ή τέλος πάντων μπορούσε να είχε αποφευχθεί η κατανάλωσή τους.
Μια ορθολογιστική συμπεριφορά χειρισμού της αγοράς, αγνοώντας την διαφήμιση, ίσως απελευθέρωνε την προσωπική μας ζωή από πάρα πολλά δεσμά.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.