Ένα ειδικό τμήμα της Ντέμλα Κράισλερ ασχολείται με την έρευνα εγκεφάλου σε ότι αφορά τις πωλήσεις. Οι έρευνες του τμήματος αυτού χαρακτηρίζονται από πολύ μεγάλες επιτυχίες έχοντας βρει τρόπους και καταστάσεις να προσεγγίζουν απίθανους αριθμούς πωλήσεων χρησιμοποιώντας τις μεθόδους του neuromarketing, αντί της έρευνας της κοινωνικής εμπειρίας. Μάλιστα, τον τελευταίο καιρό πατενταρίσανε μια μέθοδο, τη «διαδικασία τελειοποίησης και αντίληψης ελκυστικών προϊόντων και παραδοχής προϊόντων».
Με διαδικασίες μαγνητικής τομογραφίας πιστοποίησαν ότι οι άνδρες αγοράζουν πιο εύκολα σπορ αυτοκίνητα που έχουν αισθησιακές διαφημίσεις με ωραίες κοπέλες. Η ίδια ομάδα των ανδρών εάν διεγερθεί το ανάλογο αισθησιακά από μια φωτογραφία ξοδεύει και επενδύει πιο εύκολα τα χρήματά της. Οι ίδιοι μελετητές πιστοποίησαν ότι όταν οι πελάτες πληρώνουν με πιστωτικές κάρτες αισθάνονται πολύ ευτυχισμένοι, διότι υποσυνείδητα έχουν την αίσθηση πως η πληρωμή θα γίνει στο μέλλον, άρα κερδίζουν από το χρόνο παραμονής των χρημάτων στην τράπεζά τους.
Διώχνουν δε τελείως από το μυαλό την ιδέα ότι για αυτό πληρώνουν τόκους.
Επίσης, μια επιπλέον ανακάλυψη ήταν ότι το σύντομο κέρδος είναι πιο ελκυστικό από ότι το μελλοντικό, ας είναι και το τελευταίο μεγαλύτερο. Πέραν από αυτό, τον εγκέφαλο τον ερεθίζει και η σχέση αναμέτρησης με το περιβάλλον με πρόσωπα ή πράγματα του περιβάλλοντος. Π.χ. η είδηση ότι κερδίζει το ίδιο ή και περισσότερο από τον εργαζόμενο συνάδελφό του κάνει το άτομο πιο ευτυχισμένο.
Οι έρευνες αυτές έχουν καταδείξει ότι η ανατομική τοποθέτηση αυτού του συστήματος επιβράβευσης είναι στα βασικά γάγγλια σε ένα συνδυασμό πυρήνων που λέγεται «ραβδωτό σώμα» και κάθε φορά που ερεθίζεται ευχάριστα εκκρίνει μεγάλες ποσότητες μιας ουσίας που λέγεται ντοπαμίνη. Η ντοπαμίνη είναι ένας νευροδιαβιβαστής που διεγείρει τον εγκέφαλο στο να αισθανθεί καλύτερα και να δράσει απερίσκεπτα και κυρίως γρήγορα.
Άρα, απλά ερεθίζοντας το ραβδωτό σώμα έχουμε την καλύτερη διαφήμιση που μπορούμε να πετύχουμε. Όσο πιο εύκολα, σύντομα και δραστικά το ερεθίζουμε, τόσο μεγαλύτερη είναι η δραστηριοποίησή του, η έκχυση της ντοπαμίνης, άρα και το αποτέλεσμα της διαφήμισης. Για αυτό πλέον οι μεγάλες εταιρείες αυτές που πατρονάρουν το neuromarketing έχουν σταματήσει πλέον να ασχολούνται με ατελείωτα ερωτηματολόγια, τηλεφωνήματα κλπ και έχουν αφεθεί στα χέρια εμπείρων νευρολόγων του neuromarketing που με λίγα έξοδα φέρνουν τεράστια κέρδη.
Ετικέττες: διαφήμιση, κατανάλωση, μαγνητική τομογραφία ποζιτρονίων, νευρολογία, ντοπαμίνη
0 Comments:
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΟΙ ΠΟΝΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΙΔΥΜΟ ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΕΡΟΙ ΣΕ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ...
-
Το εγκεφαλογράφημα είναι εδώ και μισό αιώνα πλέον γνωστό στην κλινική ρουτίνα. Κυρίως, χρησιμοποιείται για τη διάγνωση των εκφυλιστικών παθή...
-
Ο ΕΡΠΗΣ ΖΩΣΤΗΡΑΣ ΠΟΛΥ ΤΑΚΤΙΚΑ «ΧΤΥΠΑΕΙ» ΣΕ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ, ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΔΙΑΓΝΩΣΤΕΣ. ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ...
-
ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΛΟΓΩ ΖΕΣΤΗΣ ΚΑΙ ΥΓΡΑΣΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΩΝ ΠΟΙΚΙΛΟΧΡΟΥ ΠΙΤΥΡΙΑΣΗΣ Αν και η βασική αιτία της εμφάνισης της πο...
-
ΣΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΑ ΜΟΡΦΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ, ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΩΝ ...
-
Η ΜΥΟΤΟΝΙΚΗ ΔΥΣΤΡΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΡΓΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΗ «ΥΠΟΥΛΗ» ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΠΟΥ «ΞΑΦΝΙΑΖΕΙ» ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΗΣ. Είναι πάρα πολύ δύσκολο για έναν γι...
-
Με τρομερή συχνότητα εμφανίζεται τον τελευταίο καιρό ο έρπης ζωστήρας. Πρόκειται για κόκκινες επώδυνες φουσκάλες με φαγούρα και πόνο, ταξιδε...
-
ΟΙ ΑΡΑΧΝΟΕΙΔEIΣ ΚΥΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΑΧΝΟΕΙΔΗ ΜΗΝΙΓΓΑ ΤΩΝ ΤΟΙΧΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ Κ...
-
ΠΟΛΥ ΤΑΚΤΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΕΡΠΗ ΖΩΣΤΗΡΑ ΜΑΖΙ Η ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΝΤΟΝΟ ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ. Η συνύπαρξη των δύο νοσηρών καταστάσεων,...
-
ΈΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΔΟΚΡΑΝΙΑΚΗΣ ΠΙΕΣΗΣ. Μέσα στον εγκέφαλο υπάρχει ένα σύστημ...