ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΜΝΗΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ.
Κατά κύριο λόγο όταν αναφερόμαστε στην μνήμη εννοούμε αυτά που θυμόμαστε κυρίως από γεγονότα ή σκέψεις που έλαβαν χώρα στο παρελθόν.
Μεταξύ των άλλων με την έννοια μνήμη δεν συμπεριλαμβάνεται μόνο η διαδικασία επαναφοράς κάποιων αποθηκεμένων γνώσεων αλλά τις ίδιες τις γνώσεις.
Σε αυτήν την κατεύθυνση λοιπόν σε ότι αφορά τον ορισμό της μνήμης πρέπει να δεχτούμε ότι αποτελεί ουσιαστικό κομμάτι της διανοητικής μας κατασκευής που αποθηκεύει τις σημαντικές επιρροές του παρελθόντος μας.
Έτσι λοιπόν βλέπουμε ότι η μνήμη είναι κεφαλαιώδης σε ότι αφορά την διαδικασία της μάθησης η οποία μας βοηθάει να «προωθηθούμε» σαν υπάρξεις εντός του περιβάλλοντος.
Βλέπουμε λοιπόν ότι η μνήμη πέραν της «αποθήκης» γνώσεων και βιωμάτων του παρελθόντος ταυτόχρονα έχει την διαδικασία του μοναδικού εργαλείου της μάθησης.
Για τον λόγο αυτό η μνήμη χωρίζεται σε πολλά κομμάτια έτσι που ο συνδυασμός του δίνει το τελικό αποτέλεσμα.
Τα διάφορα αυτά κομμάτια επιτελούν επιτελικές εγκεφαλικές λειτουργίες του οποίου το σύνολο πάλι ονομάζουμε μνήμη.
Μεταξύ των άλλων με την έννοια μνήμη δεν συμπεριλαμβάνεται μόνο η διαδικασία επαναφοράς κάποιων αποθηκεμένων γνώσεων αλλά τις ίδιες τις γνώσεις.
Σε αυτήν την κατεύθυνση λοιπόν σε ότι αφορά τον ορισμό της μνήμης πρέπει να δεχτούμε ότι αποτελεί ουσιαστικό κομμάτι της διανοητικής μας κατασκευής που αποθηκεύει τις σημαντικές επιρροές του παρελθόντος μας.
Έτσι λοιπόν βλέπουμε ότι η μνήμη είναι κεφαλαιώδης σε ότι αφορά την διαδικασία της μάθησης η οποία μας βοηθάει να «προωθηθούμε» σαν υπάρξεις εντός του περιβάλλοντος.
Βλέπουμε λοιπόν ότι η μνήμη πέραν της «αποθήκης» γνώσεων και βιωμάτων του παρελθόντος ταυτόχρονα έχει την διαδικασία του μοναδικού εργαλείου της μάθησης.
Για τον λόγο αυτό η μνήμη χωρίζεται σε πολλά κομμάτια έτσι που ο συνδυασμός του δίνει το τελικό αποτέλεσμα.
Τα διάφορα αυτά κομμάτια επιτελούν επιτελικές εγκεφαλικές λειτουργίες του οποίου το σύνολο πάλι ονομάζουμε μνήμη.
Ετικέττες: βιώματα, εγκεφαλικές λειτουργίες, επιτελικές λειτουργίες, κομμάτια μνήμης, μάθηση, μνήμη
0 Comments:
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΟΙ ΠΟΝΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΙΔΥΜΟ ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΕΡΟΙ ΣΕ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ...
-
Το εγκεφαλογράφημα είναι εδώ και μισό αιώνα πλέον γνωστό στην κλινική ρουτίνα. Κυρίως, χρησιμοποιείται για τη διάγνωση των εκφυλιστικών παθή...
-
Ο ΕΡΠΗΣ ΖΩΣΤΗΡΑΣ ΠΟΛΥ ΤΑΚΤΙΚΑ «ΧΤΥΠΑΕΙ» ΣΕ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ, ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΔΙΑΓΝΩΣΤΕΣ. ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ...
-
ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΛΟΓΩ ΖΕΣΤΗΣ ΚΑΙ ΥΓΡΑΣΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΩΝ ΠΟΙΚΙΛΟΧΡΟΥ ΠΙΤΥΡΙΑΣΗΣ Αν και η βασική αιτία της εμφάνισης της πο...
-
ΣΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΑ ΜΟΡΦΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ, ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΩΝ ...
-
Η ΜΥΟΤΟΝΙΚΗ ΔΥΣΤΡΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΡΓΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΗ «ΥΠΟΥΛΗ» ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΠΟΥ «ΞΑΦΝΙΑΖΕΙ» ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΗΣ. Είναι πάρα πολύ δύσκολο για έναν γι...
-
Με τρομερή συχνότητα εμφανίζεται τον τελευταίο καιρό ο έρπης ζωστήρας. Πρόκειται για κόκκινες επώδυνες φουσκάλες με φαγούρα και πόνο, ταξιδε...
-
ΟΙ ΑΡΑΧΝΟΕΙΔEIΣ ΚΥΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΑΧΝΟΕΙΔΗ ΜΗΝΙΓΓΑ ΤΩΝ ΤΟΙΧΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ Κ...
-
ΠΟΛΥ ΤΑΚΤΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΕΡΠΗ ΖΩΣΤΗΡΑ ΜΑΖΙ Η ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΝΤΟΝΟ ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ. Η συνύπαρξη των δύο νοσηρών καταστάσεων,...
-
ΈΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΔΟΚΡΑΝΙΑΚΗΣ ΠΙΕΣΗΣ. Μέσα στον εγκέφαλο υπάρχει ένα σύστημ...