NEUROMARKETING_ΤΑ 150 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ, Ο ΑΙΦΝΙΔΙΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΗ ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑΡ
Αναρτήθηκε από τον Dr D. Kountouris at 3:31 μ.μ.
Μέσα σε μια εβδομάδα τρία αθλητικά γεγονότα μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των φιλάθλων. Εκατομμύρια αναφορές στο ίντερνετ, άπειρα σχόλια σε εφημερίδες και τηλεοράσεις, ατελείωτες συζητήσεις μεταξύ φιλάθλων και δημοσιογραφικές αναλύσεις συνόδευσαν τα τρία γεγονότα που αναφέραμε.
Ο ποδοσφαιρικός «πατέρας» και χαρισματικός πρώην ποδοσφαιριστής Πλατινί δηλώνει με στόμφο ότι πιθανόν ένα γιοτ ή ένα αεροπλάνο να κοστίζει τόσα λεφτά, αλλά ένα τέτοιο νούμερο δεν μπορεί να ξοδευτεί για έναν άνθρωπο. Ο πρόεδρος της UEFA, μένοντας στο πνεύμα της εποχής, δηλώνει απερίφραστα ότι συμφωνεί με την εμπορευματοποίηση του ατόμου, φτάνει αυτό να έχει μια αγορανομική λογική.
Νεαρός Βέλγος ποδηλάτης, ενώ γίνεται ο καυγάς για την μεταγραφή του ποδοσφαιριστή των 150 εκατομμύρια ευρώ, πεθαίνει ξαφνικά στο κρεβάτι του κοιμώμενος, προφανώς από κατάχρηση φαρμάκων.
Σε χρονική απόσταση ωρών ανακοινώνεται ο θάνατος 40χρονου Βέλγου σταρ, που το όνομά του είχε εμπλακεί σε σκάνδαλα ντόπινγκ και χρήση ουσιών.
Όλοι διερωτώνται αν η αυτοκτονία αυτή είχε σχέση με την χρόνια φαρμακευτική κατάχρηση και εξάρτηση ή ήταν προϊόν κατάθλιψης στην έλλειψη της δόξας. Όπως και να έχει, αυτό που πουλάει είναι το τραγικό της είδησης, το ευκολονόητο, εύπεπτο και παράλληλα, απαγορευμένο.
Ίσως και μια μικρή χαρά μπροστά στην καταστροφή ή στην ματαίωση ενός πλούσιου ονείρου που αφορά άλλους.
Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το νευρομάρκετινγκ; Η σχέση έγκειται στο γεγονός ότι αποτελούν πολεμοφόδια στο οπλοστάσιο των ΜΜΕ για να πουλήσουν ειδήσεις.
Είναι ειδήσεις που σήμερα θέλει κανείς να διαβάζει και να ακούει σε ασφαλή χώρο για την κακή μοίρα των άλλων, μειώνοντας έτσι τον δικό του πόνο.
Οι μόνοι που κερδίζουν είναι τα μέσα και η διαφήμιση, μέσω των μέσων, προϊόντων από τον πελάτη που τα χρησιμοποιεί για να ακούσει την είδηση που του ταιριάζει.
Παλιός και δοκιμασμένος τρόπος του νευρομάρκετινγκ εφαρμόζεται εδώ και πολλά χρόνια, χωρίς κανένας να μπορεί να σπάσει την δομή του και να προστατεύσει κάποιες «χαμένες» τιμές των θυμάτων.
Η αναφορά έγινε για την χρονική στιγμή που παρουσιάστηκαν οι τρεις ειδήσεις σχεδόν ταυτόχρονα σε όλα τα αθλητικά και πολιτικά φύλλα, έτσι που να γίνει κατανοητή η χρήση του κανόνα που αναφέραμε παραπάνω.
Ετικέττες: αυτοκτονία, διαφήμιση, ΜΜΕ, ντόπινγκ, ποδόσφαιρο
0 Comments:
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΟΙ ΠΟΝΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΙΔΥΜΟ ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΕΡΟΙ ΣΕ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ...
-
Το εγκεφαλογράφημα είναι εδώ και μισό αιώνα πλέον γνωστό στην κλινική ρουτίνα. Κυρίως, χρησιμοποιείται για τη διάγνωση των εκφυλιστικών παθή...
-
Ο ΕΡΠΗΣ ΖΩΣΤΗΡΑΣ ΠΟΛΥ ΤΑΚΤΙΚΑ «ΧΤΥΠΑΕΙ» ΣΕ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ, ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΔΙΑΓΝΩΣΤΕΣ. ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ...
-
ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΛΟΓΩ ΖΕΣΤΗΣ ΚΑΙ ΥΓΡΑΣΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΩΝ ΠΟΙΚΙΛΟΧΡΟΥ ΠΙΤΥΡΙΑΣΗΣ Αν και η βασική αιτία της εμφάνισης της πο...
-
ΣΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΑ ΜΟΡΦΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ, ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΩΝ ...
-
Η ΜΥΟΤΟΝΙΚΗ ΔΥΣΤΡΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΡΓΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΗ «ΥΠΟΥΛΗ» ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΠΟΥ «ΞΑΦΝΙΑΖΕΙ» ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΗΣ. Είναι πάρα πολύ δύσκολο για έναν γι...
-
Με τρομερή συχνότητα εμφανίζεται τον τελευταίο καιρό ο έρπης ζωστήρας. Πρόκειται για κόκκινες επώδυνες φουσκάλες με φαγούρα και πόνο, ταξιδε...
-
ΟΙ ΑΡΑΧΝΟΕΙΔEIΣ ΚΥΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΑΧΝΟΕΙΔΗ ΜΗΝΙΓΓΑ ΤΩΝ ΤΟΙΧΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ Κ...
-
ΠΟΛΥ ΤΑΚΤΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΕΡΠΗ ΖΩΣΤΗΡΑ ΜΑΖΙ Η ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΝΤΟΝΟ ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ. Η συνύπαρξη των δύο νοσηρών καταστάσεων,...
-
ΈΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΔΟΚΡΑΝΙΑΚΗΣ ΠΙΕΣΗΣ. Μέσα στον εγκέφαλο υπάρχει ένα σύστημ...