Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΔΡΑΣΗΣ ΝΕΥΡΟΔΙΑΒΙΒΑΣΤΩΝ ΕΓΙΝΕ ΠΛΕΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ Η ΜΑΘΗΣΗ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΜΝΗΜΗ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ ΣΥΝΑΨΕΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΑΤΟΜΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΝΕΥΡΩΝΩΝ.
Ένας από αυτούς είναι ο λόγος που είναι αδύνατον να απομονώσουμε στον χωρόχρονο της μνήμης μας ένα μόνο σημείο και η αδυναμία αυτή οφείλεται στην ανικανότητα να παράγουμε συνειρμούς δηλαδή να συνδέουμε μνήμες σε πολλαπλά επίπεδα.
Νέα ηλεκτροεγκεφαλικά ευρήματα σε συνδυασμό με μαθηματικές αναλύσεις πλησιάζουν όμως τον ανθρώπινο εγκέφαλο βιολογικά και μπορούν να δώσουνε μια μαθηματική ανάλυση σχετικά με πολύπλοκα νευρολογικά κυκλώματα και τα δισεκατομμύρια των συναψεών τους. Αυτό διαμορφώνεται σε μια προδιάθεση μέσω συνεχών αλληλοεπιδράσεων με τον εγκέφαλο και στην δημιουργία διαμόρφωσης ενός νέου θέματος που εκφράζεται σαν μνήμη που είναι μέρος άν όχι μόνο ένα πολύ μικρό τμήμα της αληθινής μνήμης του εγκεφάλου.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.