ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ-ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΝΗΜΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΜΕ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝΕ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ.
Αναφέρουμε ορισμένα παραδείγματα. Καμιά φορά είναι αληθινά δύσκολο να διαφοροποιήσουμε αν μια αμνησία υπάρχει μαζί με αφασία. Είναι ξεχωριστά πράγματα ή το ένα «σέρνει» το άλλο. Το ίδιο γίνεται όταν έχουμε μια αγνωσία π.χ. προσωποαγνωσία. Υπεισέρχεται και εκεί ο παράγοντας της μνήμης αλλά σε ότι αφορά την αγνωσία.
Το ίδιο γίνεται και σε άλλες περιπτώσεις απραξίας.
Η ιδεοκινητικές απραξίες εκεί που ξεχνάει ο ασθενής ορισμένες κινήσεις σε συνδυασμό με την ανάλογη σύνδεση με την μνήμη. Βλέπουμε δηλαδή ότι ο εγκέφαλος όταν έχει μια διαταραχή μπορεί να μην αφορά το αυτοτελές κέντρο στην λειτουργία του αλλά τον συνδυασμό και τον αδύναμο κρίκο που υπάρχει στο νευραξονικό τόξο που παράγει αυτές τις λειτουργίες δηλαδή κίνηση, γνώση κ.λ.π. που συνδυάζονται με την μνήμη.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.