ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΤΟ ΠOΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΑΦΙΕΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ Ή ΚΑΙ ΑΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΠΟΘΗΚΕΜΕΝΗ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙ.
Πρόκειται ουσιαστικά για πληροφορίες, οι οποίες έχουνε άμεση σχέση με την ύπαρξη και αναπαραγωγή του ατόμου και για αυτόν τον λόγο υπάρχουν στον εγκέφαλο του ανθρώπου ειδικοί μηχανισμοί, που επεξεργάζονται αυτές τις πληροφορίες την κατάλληλη στιγμή. Συνήθως τα τρία πρώτα χρόνια ζωής είναι πολύ ουσιαστικά για την εκπαίδευση του ανθρώπου∙ και να φέρει σε ισορροπία αυτά που γενετικά έχει κληρονομήσει και κουβαλάει με αυτά που μαθαίνει και να αντιμετωπίζει την ζωή του.
Δηλαδή, πρόκειται για ένα χρονικό παράθυρο 2-3 ετών, όπου εκεί πέρα συμπιέζονται αυτές οι γνώσεις με τις οποίες ανταπεξέρχονται στο άτομο στην ζωή. Ο μηχανισμός του εγκεφάλου είναι εδραιωμένος για να βοηθάει αυτήν την κατάσταση και αν αυτό το πράγμα δεν συμβεί έχουμε μικρότερες ή μεγαλύτερες παθολογικές καταστάσεις. Τέτοιες παθολογικές καταστάσεις είναι οι διανοητικές διαταραχές, οι επιληψίες, εκφυλιστικά νοσήματα και άλλα πολλά.
Έτσι λοιπόν, έχει πάντοτε μεγάλη σημασία να αξιολογούμε από πολύ νωρίς τις αποκλίσεις του παιδιού ή του ανθρώπου, σχετικά με το περιβάλλον, με την κοινωνία και γενικά με την οικογένεια του. Τέτοιες αποκλίσεις θα πρέπει να εκτιμούνται από τους ειδικούς και να λαμβάνονται μέτρα, έτσι ώστε να προστατεύονται οι άνθρωποι από τις μελλοντικές αρρώστιες.
Σήμερα που έχουμε και την δυνατότητα της μοριακής γενετικής και μπορούμε να αναλύσουμε τα πάντα, ακόμη και από το αίμα του βρέφους σε σχέση με γνώσεις και πληροφορίες που έχουμε από άλλες παρόμοιες καταστάσεις, είναι κυριολεκτικά «αμαρτία από τον Θεό» να μην τα χρησιμοποιούμε. Ένας ολόκληρος κλάδος της νέας νευροβιολογικής επιστήμης βασίζεται εκεί πάνω, κάνει καλή δουλειά και αναμένετε να κάνει θαύματα.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.