«ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΩ» ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΡΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. 
Αυτό που επιστημονικά αναφέρεται σαν «χρονική  ανακολουθία των προτιμήσεων» εξηγεί αυτήν την εσωτερική «μάχη». Δηλαδή, οι σύγχρονοι άνθρωποι αφοσιώνονται σε δραστηριότητες για τις οποίες στη συνέχεια μετανιώνουν, αφού οι προτιμήσεις τους έρχονται «άνω-κάτω». Έτσι δεν πετυχαίνουν σήμερα να γίνουν εκείνο που πραγματικά αναμένουν να γίνουν αύριο. Ένα τυπικό παράδειγμα είναι αυτοί που εξακολουθούν να πίνουν ενώ δεν το καταφέρουν ή να διαβάζουν ένα βιβλίο ενώ βρίσκονται μπροστά από την τηλεόραση. Υπάρχει, δηλαδή, ένας σαφής διχασμός ανάμεσα σε εκείνον που αναζητάει την άμεση ευχαρίστηση και σε αυτόν που θέλει εκείνες τις ενδιαφέρουσες αποφάσεις και απολαύσεις που θα τον κάνουν ευτυχισμένο. Αυτή η κατάσταση  αποτελεί μια μοιραία σύγκρουση, η οποία οδηγεί σχεδόν το σύνολο των ανθρώπων στο σημερινό τρόπο αλλοπρόσαλλης συμπεριφοράς στη σύγχρονη αγορά. Ο χώρος της διαφήμισης το γνωρίζει πολύ καλά αυτό και πάνω σε αυτό το εσωτερικό αρνητικό δυναμικό στηρίζεται  και  «ποντάρει» πάρα πολλά για την κατανάλωση.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.