Ο ΓΚΕΜΠΕΛΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ, ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ «ΠΕΣ, ΠΕΣ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ».
Αυτό χρησιμοποιείται έστω και με «καλή» πρόθεση από τα σύγχρονα ΜΜΕ με την υπερπληροφόρηση.
Βομβαρδίζοντας ένα υπερπληροφορημένο κοινό με μια ομοβροντία ασχέτων πραγμάτων που περιέχει ένα συγκεκριμένο μήνυμα τροποποιημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνεται ανεκτό από ένα κουρασμένο και αποδιοργανωμένο εγκέφαλο μπορεί η διαφήμιση να φτάσει άνετα στον σκοπό της.
Το θέμα αυτό έχει εξετασθεί τόσο καλά και με τόση σιγουριά ώστε η υπερπληροφόρηση σήμερα και η διαχείρισή της να είναι από τα βασικά όπλα της διαφήμισης.
Πιστεύεται δε ότι όσο περισσότερο ισχυρή (η υπερπληροφόρηση) είναι τόσο πιο επιτυχημένο είναι το αποτέλεσμα.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.