Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ

Εικ. Τα αποτελέσματα της έρευνας όπως δημοσιεύτηκαν στο "ΒΗΜΑ" 13.03.08

Μία ενδιαφέρουσα στατιστική δημοσιεύτηκε στις εφημερίδες αυτές τις ημέρες, όπου φαίνεται πως ο Έλληνας διαβάζει ελάχιστα τον τύπο, ακούει πολύ λίγο ραδιόφωνο και βλέπει κατά μέσο όρο τέσσερις ώρες την ημέρα τηλεόραση.
Σύμφωνα με την έρευνα αυτή, από τις τέσσερις ώρες είναι θέμα αν ο μέσος τηλεθεατής παρακολουθεί 10min συγκεντρωμένος, ενώ ο υπόλοιπος χρόνος αναλώνεται σε ζάπινγκ. Η αναλογία του χαμένου χρόνου με την πληροφορία είναι στα μέγιστα αντιστρόφως ανάλογη. Στην ουσία πρόκειται για μια άσκοπη διάσπαση της προσοχής χωρίς κανένα γνωστικό κέρδος.
Αντίθετα, για όποιον διαβάζει την είδηση αυτή, λαμβάνει ένα βασικό ερέθισμα προκειμένου να αναθεωρήσει την άποψή του και τον τρόπο σκέψης του για την πληροφορία από τα ΜΜΕ.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.