ΤΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ

Χρονιάρες μέρες, μέρες υπερκατανάλωσης μέρες συναισθηματικού κενού, ανυπαρξίας και περιορισμένης κριτικής. Το neuromarketing ξανακάνει το θαύμα του ερεθίζοντας, υπάκουο στις προσταγές της διαφήμισης, τα κέντρα εκείνα του εγκεφάλου που δίνουν τις εντολές για την υπέρμετρη κατανάλωση αχρήστων και ακριβών πραγμάτων. Όσοι δε μπορούμε να καταλάβουμε πώς γίνεται αυτό τους χορηγούμε μια πληροφορία για την κατανόησή του.
Ειδικές ομάδες εκπαιδευμένων και υψηλής διανόησης νευροφυσιολόγων εργάζονται εντατικά μήνες πριν από τις γιορτές με τελευταίας τεχνολογίας μηχανήματα προκειμένου να εντοπίσουν ποιες εικόνες, χρώματα, σχήματα, φόρμες νεκρώνουν τη μνήμη και διεγείρουν τον εθισμό και την ένταση της αγοράς στον εγκέφαλο. Τα περνάνε μέσω της διαφήμισης στην τηλεόραση, περιοδικά, βιτρίνες στο εθιστικό κέντρο του εγκεφάλου όπου πλέον κατευθύνεται μετά και η συμπεριφορά μας. Αυτός είναι ο λόγος που βγαίνουμε από το κατάστημα κουβαλώντας το πακέτο με το πανάκριβο εσώρουχο ή τη γραβάτα που δεν πρόκειται ποτέ να φορέσουμε.

2 Comments:

  1. ΠΡΕΖΑ TV σχολίασε...
    Τελικα ο χωρος της διαφημισης ειναι ο πιο υπουλος απο ολους....
    Dr D. Kountouris σχολίασε...
    Είναι κυριολεκτικά ο ρυθμιστής της τροποποίησης της εγκεφαλικής λειτουργίας που "οδηγεί" τη συμπεριφορά σε όποια κατεύθυνση θέλει.

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.